مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-11ورزشي

پنجشنبه های شهدایی| فوتبالیستی که مدافع حریم وطن شد


غلامحسین در مدت حیات، در تیم فوتبال روستای لاغران مدافعی قوی بود که با حضورش دل تیم فوتبال گرم می شد و از مدافع فوتبالی به مدافع وطن رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مهمان این هفته پنجشنبه های شهدایی باز هم شهیدی جوان از اهل سنت می گوید در عین حال که به رشادت و جوانمردی برادرش افتخار می کند و او را قهرمانی مدافع وطن می داند اما بغضی هم از نبود برادر دارد؛ برادری که هنوز خاطراتش در یاد غلامرضا ماندگار مانده است؛ از خاطره گشت و گذارها و کارگری هایشان تا خاطره دوچرخه خریدنشان و سهم غلامرضا از این خاطرات اشک فراق برادر و سخن گفتن بر سر قبر او و در خواب دیدن و جواب دادن است.

از غلامرضا سؤال کردم چه شد که غلامحسین به جبهه رفت، جوان بود آرزو داشت اما چه چیزی دلش را از دنیا برید و او برایم بازگو کرد: جبهه رفتن غلامحسین با زمان خدمت سربازی اش همزمان شد، 18 سال سن داشت که باید عازم خدمت سربازی می شد و همان روزها جنگ شروع شده بود، از غلامحسین خواستیم که نرود اما او آنقدر روح بزرگی داشت که انگار نه انگار تازه پا به دوران جوانی گذاشته است .

غلامرضا می گوید وقتی که به برادرم گفتیم که چون سربازی ات با جنگ همزمان شده است نرو گفت: من برای خدمت می روم اگر که سالم ماندم و برگشتم که ناراحتی ندارد اما اگر آسیب دیده و شهید شدم باز هم شما نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های شهدایی| فوتبالیستی که مدافع حریم وطن شد

پنجشنبه های شهدایی| فوتبالیستی که مدافع حریم وطن شد